tirsdag den 30. december 2014

En wannabe Darth Vader


I en tidligere post skriver jeg om Hans Ole og Prinsesse Leila som jeg lavede til  min svogers niece. I år til jul ønskede samme svoger sig selv nogle af slagsen. Opskriften havde han selv købt, så han vidste jo nok godt at de ville komme - selvom han sagde han var i tvivl om jeg kunne nå det.

De ovennævnte havde jeg garn hjemme til, og også garn til Darth Vader. Det skulle jo bare være sort. Desværre løb jeg tør da jeg nåede hans bælte, og projektet trak ud, så jeg (fordi jeg også liiige skulle lave en pony) først fik hæklet den sidste maske på selve juleaftensdag. Alle andre gaver havde været på plads i virkelig lang tid, blot ikke denne som er den gave jeg nogensinde har været tættest på ikke at nå.
Af samme årsag fik jeg ikke taget så mange billeder, hverken undervejs eller af det færdige resultat.

Svoger fik derfor de tre figurer til at holde sin gamle Yoda (se andet tidligere indlæg) med selskab.

- Line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar