onsdag den 4. juni 2014

Bord, dæk dig

I påsken var jeg på marked i Forum med mine mostre. Og holddaop hvor de forstår at bruge penge!
Jeg havde inden da aftalt med moster Sofus at hun kunne købe mig en tallerken med blåt mønster til gengæld for den her parfume, der var helt ny, meget dyr, og slet ikke mig alligevel. Planen er at dække bord med forskellige tallerkener, så slipper man for at vælge ét stel. 
Vi trawlede op og ned blandt de mange, mange, mange boder og hold da op der var interessante ting!

Det første jeg faldt over, med god hjælp, var denne Ny Ostindia tallerken, som så blev mosters betaling til mig.


Efter at have trasket mere rundt, mostrene handlede stort ind, endte jeg med at have en megamussel, en musselmalet og en blå blomst i anden sortering, samt en olga.




Det har jo selvfølgelig ikke så meget med hverken håndarbejde eller kreativitet at gøre, men fine tallerkener kræver mellemlægsservietter, og jeg har nu fået lavet to.
Den nederste hedder Mother and Daughter - bortset fra at jeg var nødt til at stoppe inden opskriften var færdig fordi den simpelthen blev STOR!



Så har jeg da nogle småprojekter, jeg kan vende tilbage til efterhånden.

- Line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar