tirsdag den 17. juni 2014

Blomster, der ikke visner

Vores søde mor sagde ofte, at blomster gjorde sig bedst i haven/naturen. Ikke at hun ikke satte pris på en buket blomster, men alligevel.

Jeg kan godt se, hvad hun mente. De få blomster, jeg har i min have, får i hvert fald som regel lov til at blive stående derude.

Alligevel kan man godt savne lidt farve i stuen, og derfor har jeg lavet en bunke servietblomster - eller pompoms, hvis man synes det er et mere passende navn.

Servietterne er kaffeservietter fra Søstrene Grene. De eneste andre ting jeg har brugt er saks, clips og tråd.

Jeg er sikker på, at rigtig mange kender fidusen, men ellers er her en lille tutorial.


Som den dovenlars jeg er, hang min efterhånden ret usle troldegren stadig oppe fra jul, og den fik altså nyt pynt.


Jeg synes selv, at det ser ret sødt ud.

- Britt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar