mandag den 2. juni 2014

Av min ræv!

Ja, så er jeg genopstået fra de dødes land. Jeg har endelig fuldført et lillebitte projekt, hvilket så har gjort det muligt for mig at gennemføre et lidt større projekt.

Jeg går jo ellers hjemme på barsel, så man skulle jo tro, at jeg ikke havde andet end tid, men sådan en baby optager overraskende meget tid, skulle jeg hilse og sige - især når hun ikke er typen, der sover tiden væk.

Nå, men det jeg fik lavet var to små ræve af hama-perler. De perler har virkelig fået et comeback i min verden. De to små ræve blev så til et billede.


Det billede var så det sidste jeg manglede for at kunne gøre min billedvæg færdig, og den har været rigtig længe undervejs, så det var lidt af en fornøjelse.


De to billeder, man knap kan se, er vores bryllupsinvitation og et Wachtmeister-billede.  Det er hende med kattene.

Der har også sneget sig tre Wiinblad-platter ind, som er for de tre måneder, hvor der er fødselsdage her i huset.

- Britt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar