søndag den 30. juni 2013

Mmmmm, sommer!

Ja, ok, sommervejret lader godt nok vente på sig, men så er det godt at man kan snyde lidt.

Bagerst i haven hænger vores bagbos hyldetræ ind over plankeværket, og der så man tidligere på ugen mig plukke en hel spandfuld blomster, for nu skulle jeg altså prøve det der med hyldeblomstsaft.
Jeg er meget ny i det der med at koge og sylte, men det her var så simpelt at selv jeg ikke burde kunne ødelægge det. Selvom jeg godt nok syntes der skulle ret meget citron og VIRkelig meget sukker i...



Og selvom jeg undervejs synes at det så meget underligt ud...


Men efter tre dage i køleskab blev det så tid til at prøvesmage og mmmm, siger jeg bare!
Godt der blev to store kander.



Opfordringen er hermed givet videre, det er nemt og lækkert, så bare kom i gang.

/Anne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar